Інформація про проведення внутрішньої оцінки якості та моніторингу соціальних послуг у територіальному центрі соціального обслуговування ( надання соціальних послуг) Володимир-Волинського району за 2022р

Дата: 22.02.2023 10:17
Кількість переглядів: 1056

На  виконання  наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904 «Про затвердження Методичних  рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості     соціальних послуг», наказу директора територіального центру від 04.04.2022 № 14-од про організацію роботи структурних підрозділів територіального центру з проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у територіальному центрі у 2022 році була організована робота  з проведення внутрішньої оцінки якості (далі оцінка) та моніторинг соціальних послуг. Робота проводилась  в період з квітня по червень 2022 року.

Для забезпечення даного напряму роботи було здійснено слідуючі заходи:
-призначено відповідальним за організацію і проведення оцінки якості соціальних послуг та розроблення анкет, опитувальників для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг, їх заповнення  та аналізу  завідувачку відділення соціальної допомоги вдома Людмилу Широчук;
-затверджено склад комісії з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг  до складу якої включені працівники  територіального центру, загалом 7 осіб;
-директором затверджено  порядок проведення внутрішньої оцінки якості  соціальної послуги догляду вдома, послуги стаціонарного догляду; 
-затверджено плани та графіки  з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг.

Внутрішньому моніторингу  та оцінці підлягають:
-дотримання вимог встановлених у Державному стандарті догляду  вдома, який затверджений  наказом Мінсоцполітики  від 13.11.2013 № 760 зі змінами;
-дотримання вимог Державного стандарту стаціонарного догляду  за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності, який затверджений наказом Мінсоцполітики від 29.02.2016 № 198.

Для проведення внутрішньої оцінки якості надання  соціальної послуги  догляду вдома застосовувалися показники якості соціальної послуги догляду вдома, наведені  у додатку 4 Державного стандарту догляду вдома.

Територіальний центр використовував такі методи оцінки: опитування шляхом відвідування підопічних вдома та в телефонному режимі з метою отримання  відгуків стосовно організації послуги догляду вдома, співбесіди, телефонне опитування, аналіз звернень. В опитуванні взяли участь 17 отримувачів  соціальної послуги догляду  вдома. Проаналізовано характер  звернень, які реєструються у журналі обліку особистого прийому громадян. За  період проведення оцінки зареєстровано 6 звернень,  скарг не зареєстровано.

Внутрішню оцінку якості соціальної послуги догляду вдома  працівниками територіального центру здійснено шляхом самооцінки.  За результатами самооцінки 98% соціальних робітників одержали «високу» оцінку, 2% - «добру».

Оцінка якості соціальних послуг визначається  із застосуванням шкали оцінки якісних  та кількісних показників якості надання соціальних послуг.

При проведенні внутрішньої  оцінки якості надання соціальної послуги  догляду вдома застосовувались показники якості соціальної послуги: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність.

Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян  визначено індивідуальні потреби  у  соціальних послугах. Всі особові справи підопічних (100%)   містять індивідуальні плани надання соціальної послуги догляду вдома,  що відповідає визначеним  індивідуальним потребам отримувачів соціальної послуги.  Своєчасно проводиться повторне визначення індивідуальних потреб.

Результативність: 100% згідно проведеного опитування, в тому числі і телефонного,  100% опитаних підопічних задоволені соціальною послугою догляду вдома, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивними змінами у стані  отримувача  соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга догляду вдома не надавалась. Скарг із сторони підопічних не було. Відповідальних працівників заохочено премією згідно Положення  про преміювання працівників територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг ) Володимир-Волинського району.

Своєчасність: 100% рішення про надання соціальної послуги догляду вдома чи відмову у її наданні приймаєься   відділом соціального захисту населення  Зимнівської ТГ та відділом соціального захисту та охорони здоров'я Устилузької ТГ протягом  10 календарних  днів з моменту звернення (подачі заяви) отримувачем  соціальної послуги або його законним представником та з урахуванням ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги та складання індивідуального плану здійснюється протягом  5 календарних днів з дати  звернення отримуваччем соціальної послуги або його законним представником.

Результати визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги є підставою для складання/перегляду індивідуального плану та укладання договору про надання  соціальної послуги догляду вдома.

Через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги догляду вдома зав.відділення соціальної допомоги вдома (за потреби)  проводиться повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги з метою коригування індивідуального плану (за потреби).

Надалі повторне визначення індивідуальних потреб  отримувача  соціальної послуги  вдома здійснюється  один раз на рік.

Протягом 5 днів з дня прийняття рішення про надання соціальної послуги  догляду вдома укладається договір про її надання, який підписується у двохсторонньому порядку.

Строки  та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

Доступність та відкритість: 100%  Кабінети відділення  знаходяться на другому поверсі двоповерхової будівлі.

Вся зона надання соціальної послуги догляду вдома  розташована у кабінеті, що відповідає основним засадам зручності для відвідувачів та прозорості роботи відділення. На дверях розташовані таблички з написом  назви кабінету/посадової особи. Вздовж коридору оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги, містяться порядок подання і розгляду скарг, графік прийому громадян, пам’ятка про Державний стандарт догляду вдома, картка догляду вдома. 

Для покращення роботи з надання соціальних послуг соціальним робітникам  закуплено велосипеди.

Для запобігання виникненню і поширенню коронавірусної інфекції COVID-19 на організацію систематичного відвідування одиноких громадян похилого віку, осіб з інвалідністю з метою забезпечення їх усім необхідним та мінімізації їх переміщення в публічних місцях для убезпечення інфікування громадян похилого віку та осіб з інвалідністю придбано для працівників терцентру маски, марлеві пов'язки, дезенфікуючі засоби та рукавиці.

Зручність  100% Розташування терцентру є задовільним. Адміністрація терцентру в одному приміщенні з стаціонарним відділенням, кабінети знаходяться на другому поверсі будівлі. При вході до стаціонарного відділення міститься пандус та розмітка для незрячих що є необхідним для осіб з обмеженими фізичними можливостями. На всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету  та працівників. Сектор очікування обладнано місцями для сидінняна 4-5 осіб. Вздовж коридору оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги, містяться копії буклетів та порядок подання і розгляду скарг, графік прийому громадян, пам’ятка про Державний стандарт догляду вдома, картка догляду вдома.

Повага до гідності отримувача соціальної послуги: 100% під час проведення внутрішнього моніторингу та згідно проведених опитувань, в т.ч. і по телефону, отримувачі соціальної послуги догляду вдома  задоволені роботою соціальних робітників.

Працівники територіального центру ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків,  зберігають в  таємниці конфіденційну інформацію, отриману у процесі виконання службових обов’язків. Випадків порушення договору не виявлено.

Професійність: 100 % Штатний розпис сформовано відповідно до   законодавства з урахуванням спеціалізації.

Посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників «Випуск 80» «Соціальні послуги»

В особовій справі працівників містяться документи працівників про освіту державного зразка.

Щороку надавачі соціальних послуг проходять медогляд.

Щомісячно проводяться оперативні наради (в період карантину в телефонному режимі), на яких проходить ознайомлення з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг. Розроблений графік проведення навчання та підвищення кваліфікації. 

При проведенні внутрішньої  оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома застосовувались кількісні   показники соціальної послуги догляду вдома.

Від отримувачів соціальних послуг скарг не надходило.

Всі звернення про отримання соціальної послуги догляду вдома задоволені.

Працівники відділення соціальної допомоги вдома територіального центру не проходили підвищення кваліфікації у 2021-2022 рр.

Проведення атестації працівників визначена в колективному договорі.

Моніторинг якості надання соціальної послуги догляду вдома здійснюється  один раз на рік згідно графіка моніторингу якості надання соціальних послуг.

Комісія з оцінки якості соціальних послуг  працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання  соціальних послуг установою, проведено опитування, проаналізовано отримані дані. За результатами були визначені заходи для покращення стану надання  соціальних послуг.

Засідання комісії оформлялися протоколом. Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги догляду вдома  визначалася із  застосуванням шкали оцінки  якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг (узагальнювались статуси, які переважали).

Показники якісні    Від 80% до 100%  (добре)    Від 51% до 79%
(задовільно)    Від 0% до 50%
(незадовільно)
 Адресність та 
індивідуальний підхід     «добре»    -    -
Результативність    «добре»    -    -
Своєчасність    «добре»    -    -
Доступність    «добре»    -    -
Повага до гідності отримувача соціальної послуги    «добре»    -    -
Професійність    «добре»    -    -

Показники кількісні    Від 0% до 20%    Від 21% до 50%    Від 51% до 100%
Кількість скарг та результат їх розгляду    «добре»    -    -
Кількість задоволених звернень про отримання соціальної послуги
догляду вдома    -    -    «добре»
Кількість соціальних працівників, які 
пройшли атестацію    -    -    -

Оцінка якості соціальних послуг в цілому
Узагальнений статус    Рекомендації по роботі із суб’єктом, що надає соціальну послугу
«добре»    Продовжувати роботу із суб’єктом
«задовільно»    -
«незадовільно»    -
    
Згідно шкали оцінки  якісних та кількісних показників соціальної послуги догляду вдома показники відповідають  встановленому рівню – «Добре».

Заплановані заходи для покращення роботи територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг): 
-в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально-технічної бази відділення соціальної допомоги вдома в частині забезпечення соціальних робітників спецодягом, господарськими сумками та засобами захисту;
-продовжувати роботу щодо виявлення одиноких громадян  та осіб з обмеженими  фізичними можливостями з метою надання  їм необхідної допомоги;
- своєчасно здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальної послуги в частині їх перегляду;
-у зв’язку із специфікою роботи із одинокими особами похилого віку, більше уваги приділяти психологічній підготовці працівників;
-з метою розширення переліку надання додаткових послуг, покращити взаємодію між відділеннями територіального центру та активізувати роботу мультидисциплінарної команди;
-активніше вивчати потреби підопічних та залучати їх до організації дозвілля та надання соціально-педагогічної, юридичної послуги;
-з метою інформування населення про роботу територіального центру більш активно співпрацювати з місцевими засобами масової інформації;
-організувати навчання для соціальних робітників з послідуючим опитуванням;
-в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально-технічної бази територіального центру в частині забезпечення соціальних робітників спецодягом, взуттям, тощо.
-продовжувати співпрацю з Устилузькою та Зимнівською ТГ; 
-постійно приймати участь у засіданнях виконавчих комітетів, сісіях Устилузької міської та Зимнівської  сільської ТГ;
-залучати громади до фінансування територіального центру з метою збільшення і покращення якості надання соціальних послуг жителям району.

Підсумки моніторингу та внутрішньої оцінки якості соціальної послуги «догляд вдома» розглянуто і затверджено на засіданні відповідної комісії 20.06.2022 року, протокол № 4.

Для проведення внутрішньої оцінки якості надання  соціальної послуги  стаціонарного догляду застосовувалися показники якості соціальної послуги стаціонарного догляду, наведені  у додатку 4 Державного стандарту стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності.

Територіальний центр використовував такі методи оцінки: опитування шляхом відвідування проживаючих у відділенні стаціонарного догляду з метою отримання  відгуків стосовно організації послуги стаціонарного догляду, співбесіди, аналіз звернень. В опитуванні взяли участь 8 отримувачів послуги.

Проаналізовано характер  звернень, які реєструються у журналі обліку особистого прийому громадян. За  період проведення оцінки  звернень та скарг не зареєстровано.

Внутрішню оцінку якості соціальної послуги стаціонарного догляду працівниками відділення стаціонарного догляду здійснено шляхом самооцінки. За результатами самооцінки всі працівники відділення одержали «високу» оцінку.

Оцінка якості соціальних послуг визначається  із застосуванням шкали оцінки якісних  та кількісних показників якості надання соціальних послуг.

При проведенні внутрішньої  оцінки якості надання соціальної послуги  стаціонарного догляду  застосовувались показники якості соціальної послуги: адресність та індивідуальний  підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність.

Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян  визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах. Всі особові справи підопічних (100%) містять індивідуальні плани надання соціальної послуги стаціонарного догляду,  що відповідає визначеним  індивідуальним потребам отримувачів  соціальної послуги.  Своєчасно проводиться повторне визначення індивідуальних потреб.

Результативність: згідно проведеного опитування 100% опитаних підопічних задоволені соціальною послугою стаціонарного догляду, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивними змінами у стані  отримувача  соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга стаціонарного догляду  не надавалась. Скарг із сторони підопічних не було. Відповідальних працівників заохочено премією згідно Положення  про преміювання працівників територіального центру соціального обслуговування ( надання соціальних послуг ) Володимир-Волинського району.

Своєчасність:  рішення про надання соціальної послуги стаціонарного догляду  чи відмову у її наданні приймається  відділом соціального захисту населення  Зимнівської ТГ та відділом соціального захисту та охорони здоровя Устилузької  ТГ Управлінням праці та соціального захисту населення м.Володимир протягом 10 календарних  днів з моменту звернення (подачі заяви) отримувачем  соціальної послуги або його законним представником та з урахуванням ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги та складання індивідуального плану здійснюється протягом  5 календарних днів з дати   отримання  територіальним центром  путівки, виданої  структурним підрозділом з питань соціального захисту населення  райдержадміністрації.

Результати визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги є підставою для складання/перегляду індивідуального плану та укладання договору про надання  соціальної послуги стаціонарного догляду.

Через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги стаціонарного догляду  проводиться повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги з метою коригування індивідуального плану (за потреби).

Надалі повторне визначення індивідуальних потреб  отримувача  соціальної послуги  стаціонарного догляду здійснюється  один раз на рік (за потреби).

Протягом 5 днів з дня прийняття рішення про надання соціальної послуги  стаціонарного догляду укладається договір про її надання, який підписується у двохсторонньому порядку. Строки  та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

Доступність та відкритість:  Розташування терцентру є задовільним. Біля будівлі розташовано паркувальний майданчик, розрахований  приблизно на 5 автомобілів.

При вході до стаціонарного відділення міститься пандус та розмітка для незрячих що є необхідним для осіб з обмеженими фізичними можливостями. На всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету  та працівників. Сектор очікування обладнано місцями для сидіння на 4-5 осіб. 

Вздовж коридору оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги, містяться копії буклетів та порядок подання і розгляду скарг, графік прийому громадян, пам’ятка про Державний стандарт стаціонарного догляду, картка стаціонарного догляду, скринька скарг.

Житловий корпус розташований на земельній ділянці загальною площею 0,85 га. Вся зона надання послуги стаціонарного догляду розташована у приміщенні загальною площею 304,7 кв. м., в якому знаходяться:
кімнати для проживання – 9;
кімнати для санітарно-гігієнічних процедур – 4 
(1 душова, 1 ванна кімната, 2 туалетні кімнати);
кімната для прийому їжі – 1;           кухня – 1;                        
кімната молитовна– 1;            кімната  для персоналу – 1;
кімната медичної сестри – 1;         гардеробна для підопічних - 1.
кімната для зберігання матеріальних цінностей – 2;
Приміщення забезпечене гарячим і холодним безперебійним водопостачанням, освітленням, газовим опаленням. 

З метою недопущення поширення гострих респіраторних вірусних інфекцій, у тому числі спричинених коронавірусом COVID-19 до стабілізації епідемічної ситуації в межах компетенції відповідно норм діючих нормативних документів для працівників відділення стаціонарного догляду закуплено маски, марлеві пов'язки, дезенфікуючі засоби та рукавиці. 

Повага до гідності отримувача соціальної послуги: під час проведення внутрішнього моніторингу та згідно проведеного анкетування, отримувачі соціальної послуги стаціонарного догляду  задоволені роботою персоналу відділення стаціонарного догляду.

Працівники відділення стаціонарного догляду ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків,  зберігають в  таємниці конфіденційну інформацію, отриману у процесі виконання службових обов’язків. Випадків порушення договору не виявлено.

Професійність: Штатний розпис сформовано відповідно до   законодавства з урахуванням спеціалізації.

Посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників «Випуск 80» «Соціальні послуги».

В особовій справі працівників містяться документи працівників про освіту державного зразка.

Щороку надавачі соціальних послуг проходять медогляд.

Щосереди  проводяться оперативні наради, на яких проходить ознайомлення з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг. Розроблений графік проведення навчання та підвищення кваліфікації. 

При проведенні внутрішньої  оцінки якості надання соціальної послуги стаціонарного догляду застосовувались кількісні показники соціальної послуги стаціонарного догляду.

Від отримувачів соціальних послуг скарг не надходило.

Всі звернення про отримання соціальної послуги стаціонарного догляду  задоволені 100%.

Працівники (сестра медична) відділення стаціонарного догляду територіального центру проходив підвищення кваліфікації у 2022р. в Ковельському фаховому медичному коледжі по спеціальності "Фельдшер ФАП амбулаторій".  

Моніторинг якості надання  послуги стаціонарного догляду здійснюється  один раз на рік згідно графіка моніторингу якості надання соціальних послуг.

Показники якісні    Від 80% до 100%  (добре)    Від 51% до 79%
(задовільно)    Від 0% до 50%
(незадовільно)
 Адресність та 
індивідуальний підхід     «добре»    -    -
Результативність    «добре»    -    -
Своєчасність    «добре»    -    -
Доступність    «добре»    -    -
Повага до гідності отримувача соціальної послуги    «добре»    -    -
Професійність            «незадовільно»

Комісія з оцінки якості соціальних послуг  працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання  соціальних послуг установою, проведено опитування, проаналізовані отримані дані. За результатами були визначені заходи для покращення стану надання  соціальних послуг.

Засідання комісії оформлялися протоколом. Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги стаціонарного догляду   визначалася із  застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг (узагальнювались статуси, які переважали).

Показники кількісні
Від 0% до 20%    Від 21% до 50%    Від 51% до 
100%
Кількість скарг та результат їх розгляду    «добре»    -    -
Кількість задоволених звернень про отримання соціальної послуги
стаціонарного догляду     «добре»    -    -
Кількість соціальних працівників, які пройшли атестацію     
    -    -

Оцінка якості соціальних послуг в цілому
Узагальнений статус    Рекомендації по роботі із суб’єктом, що надає соціальну послугу
«добре»    Продовжувати роботу із суб’єктом
«задовільно»    -
«незадовільно»    -

Згідно шкали оцінки  якісних та кількісних показників соціальної послуги стаціонарного догляду показники відповідають  встановленому рівню – «Добре».

Матеріально-технічне забезпечення працівників відділення стаціонарного догляду територіального центру дає можливість в повному обсязі надавати якісні послуги. 

Проживаючі у відділенні стаціонарного догляду забезпечені в задовільній кількості м’яким інвентарем – рушниками, постільною білизною, матрацами, ковдрами.

Відділення не забезпечене оргтехнікою, зокрема комп’ютером, що необхідний для забезпечення належної роботи персоналу відділення.

Також однією з проблем у роботі відділення стаціонарного догляду є не високий рівень кваліфікації працівників.

Заплановані заходи  для покращення роботи відділення стаціонарного догляду для постійного проживання територіального центру:
-підвищити рівень кваліфікації працівників за допомогою навчальних семінарів;
-в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально-технічної бази відділення стаціонарного догляду в частині забезпечення  оргтехнікою та м’яким інвентарем (матрацами);
-продовжувати роботу щодо виявлення одиноких громадян  та осіб з обмеженими  фізичними можливостями з метою надання  їм необхідної допомоги;
-своєчасно проводити аналіз та обробку індивідуальних планів надання  соціальної послуги, забезпечувати оформлення  відповідно вимог законодавства;
-проводити відповідну роботу з надавачами  соціальних послуг щодо підвищення якості соціального обслуговування отримувачів послуг;
-своєчасно здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальної послуги в частині їх перегляду;
-проводити відповідну роботу, спрямовану на своєчасність та результативність розгляду скарг і звернень отримувачів соціальних послуг.

Отже, у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Володимир-Волинського району проведено внутрішню оцінку якості  надання соціальних послуг та моніторинг соціальної послуги догляду вдома та соціальної послуги  стаціонарного догляду.

Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників усі вищевказані соціальні послуги, що надаються територіальним центром відповідають встановленому рівню – «добре».

Однак,  під час проведення  моніторингу та оцінки якості   соціальних послуг були виявлені недоліки, для усунення яких заплановано здійснити слідуючі заходи:
-підвищити рівень кваліфікації працівників відділення соціальної допомоги вдома та стаціонарного догляду  за допомогою навчальних семінарів протягом 2022 року;
-в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально-технічної бази відділення соціальної допомоги вдома в частині забезпечення соціальних робітників господарськими сумками та засобами захисту;
-в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально-технічної бази відділення  стаціонарного догляду в частині забезпечення оргтехнікою та м’яким інвентарем; 
-продовжувати роботу щодо виявлення одиноких громадян  та осіб з обмеженими  фізичними можливостями з метою надання  їм необхідної допомоги;
-своєчасно проводити аналіз та обробку індивідуальних планів надання  соціальної послуги, забезпечувати оформлення  відповідно вимог законодавства;
-проводити відповідну роботу з надавачами  соціальних послуг щодо підвищення якості соціального обслуговування отримувачів послуг;
-своєчасно здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальної послуги в частині їх перегляду;
-проводити відповідну роботу, спрямовану на своєчасність та результативність розгляду скарг і звернень отримувачів соціальних послуг.
-провести нараду  із працівниками територіального центру з метою оприлюднення результатів проведення  моніторингу та внутрішньої оцінки якості соціальних послуг;
-оприлюднити на сайті ТГ інформацію про проведення моніторингу  та внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у територіальному центрі.

Фото без опису


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь