Актуалізація даних в реєстрі територіальної громади
Як повідомлялося раніше, функції реєстрації місця проживання в нашій громаді покладено на відділ «Центр надання адміністративних послуг» (далі – відділ ЦНАП).
Для здійснення обліку міграції населення та встановлення точної кількості осіб, що проживають на певній території запроваджено автоматизовану систему — Реєстр територіальної громади.
Реєстр територіальної громади (далі РТГ) — це база даних, призначена для зберігання, обробки та використання інформації відповідно до вимог законодавства України для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Якщо простіше, це інформація про осіб, місце проживання яких зареєстроване на певній території.
Інформація про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб з реєстру територіальної громади передається в електронній формі до відомчої інформаційної системи Державної міграційної служби з подальшою передачею до Єдиного державного демографічного реєстру.
Основним завданням сьогодення є наповнення РТГ актуальною інформацією. Це надасть можливість перевірити факт реєстрації чи зняття з реєстрації місця проживання особи за адресою в межах нашої громади, адже часто для отримання тієї чи іншої послуги потрібно отримати паперовий документ про підтвердження місця реєстрації.
Реєстр територіальної громади наповнюється щоденно. Змінюючи реєстрацію місця проживання, реєструючи місце проживання новонароджених дітей, реєструючи місце проживання особи, орган реєстрації вносить зміни та оновлює дані в Реєстрі.
Дані в реєстр територіальної громади імпортовано з Державного реєстру виборців.
Натомість, інформація, яку ми отримали від ДРВ не повна. Зокрема відсутні реквізити паспортного документа, РНОКПП, дата реєстрації місця проживання (перебування) особи та інші.
Також, залишається значний відсоток мешканців громади, дані яких змінились: наприклад, змінилось прізвище у зв'язку з одруженням, але інформація в реєстрі залишилась попередньою.
З огляду на вищевикладене, з метою приведення у відповідність до законодавчих вимог реєстру територіальної громади рекомендуємо звернутися до ЦНАПу з паспортними документами та свідоцтвами про народження дітей, за наявності – з будинковими книгами для актуалізації даних у реєстрі.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)