А ви вже зробили копії всіх документів, зокрема про освіту?

Дата: 23.07.2022 13:54
Кількість переглядів: 378

Зараз, в часи війни, наші громадяни досить часто втрачають документи, зокрема і про освіту. Адже українські території щоденно бомблять, знищуючи міста, села та будинки їхніх жителів, а разом з тим знищуються і документи.

Крім того, часто документи згорають під час пожеж, втрачаються, коли люди рятуються з зони бойових дій/з тимчасово окупованих територій тощо.
Доля документів, які залишилися у закладах освіти на територіях, що наразі окуповані, також частіше за все є невідомою.

Зараз до Служби освітнього омбудсмена надходить чимало звернень, де заявники просять допомогти або проконсультувати щодо того, як відновити втрачені документи.

Ми намагаємося допомагати у відновлені документів - і це можливо. Проте дуже складно відновлювати документи, коли немає жодних їхніх копій, адже у такому разі неможливо подивитися реєстраційний номер, дату видачі, точну назву закладу освіти тощо.

  • Тому наполегливо усіх прошу: як тільки отримали якісь документи, зокрема - про освіту, НЕГАЙНО, буквально у той же день зробіть кілька копій, а також відскануйте та завантажте їх у будь-яке хмарне сховище.
  • Папку у хмарному сховищі варто архівувати та поставити на неї пароль. Пароль не має бути занадто простим («12345…» чи «пароль»), але і занадто складним його теж не варто робити - адже важливо, щоб ви легко його запам'ятали.
  • До прикладу, це може бути українське слово (чи кілька слів), які вводяться, коли ввімкнена англійська розкладка клавіатури, а також на додачу цифри, які мають для вас особливе значення.
  • Назва папки не повинна бути пов'язана із документами. Тобто вона не повинна називатися «документи», «паспорти» тощо.
  • Найкраща назва - нейтральна, але зрозуміла для вас і ваших близьких.
  • Розташовуватися папка має не одразу за прямим посиланням хмарного сховища: варто створити папку з нейтральною назвою, в яку можна накидати декілька зображень та файлів, а в ній створити ще одну папку, в яку вже завантажити ваші документи.
  • Можна і варто надати доступ до папки та пароль тим людям, яким ви довіряєте. Це дуже корисно і, крім того, дозволяє набагато швидше вирішувати проблеми з відновленням документів.

Про те, як відновити документи, читайте на нашому довідковому вебсайті:

  • Відновлення документа про базову та повну загальну середню освіту в разі втрати чи пошкодження (отримання дубліката): https://bit.ly/3olilt2;
  • Відновлення документа про професійну освіту: https://bit.ly/3Op9ykc;
  • Відновлення документа про вищу освіту (дублікат): https://bit.ly/3yPIF36;
  • Відновлення трудових книжок: https://bit.ly/3aX2XA0;
  • Відновлення документів про атестацію: https://bit.ly/3yXkGPF.

Фото без опису


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь