Зимнівська сільська рада оголошує добір на зайняття вакантної посади головного спеціаліста-архітектора відділу архітектури, містобудування, земельних ресурсів та екології Зимнівської сільської ради

Дата: 03.07.2023 15:13
Кількість переглядів: 294

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», яким внесені зміни до Закону України «Про правовий режим воєнного стану»,  Зимнівська сільська  ради оголошується добір на зайняття вакантної посади в період дії воєнного стану:

Головного спеціаліста - архітектора відділу архітектури, містобудування, земельних ресурсів та екології Зимнівської сільської ради.

Документи приймаються за адресою:кабінет 2 вул.Миру, 2, с. Зимне, володимирського району та на електронну адресу: zymne@i.ua 

Посадові обов’язки:
•    підготовка будівельних паспортів забудови земельної ділянки ;
•    розгляд проектів об’єктів архітектури;
•    розгляд заяв, скарг та звернень громадян;
•    організація створення та оновлення топографічних планів, призначених для складання генеральних планів ділянок будівництва об’єктів архітектури, підземних мереж і споруд, прив’язки будівель і споруд до ділянок будівництва, а також вирішення інших інженерних питань.

Умови оплати праці
 посадовий оклад – 5100,00 грн;
•    надбавка за ранг;
•    надбавка за вислугу років;
•     інші виплати, премії – у разі встановлення.

Інформація про строковість призначення на посаду

На період воєнного стану. Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади в органах місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Перелік документів, які необхідно надати для участі у доборі на посаду в органи місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає резюме, особову картку Форми П-2 ДС, де обов’язково зазначається така інформація: прізвище, ім’я, по батькові кандидата; інформація для зворотнього зв’язку (контактний номер телефону, електронна адреса), реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, дві фотокартки розміром 4*6 см, копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних), підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; підтвердження рівня вільного володіння державною мовою (за наявності); відомості про стаж роботи, стаж державної служби чи служби в органах місцевого самоврядування (за наявності), досвід роботи у відповідній сфері. 

Освіта та вимоги: вища архітектурна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону особи, яка надає додаткову інформацію стосовно посадових обов’язків.

Головний спеціаліст з кадрової роботи відділу правового забезпечення та кадрової роботи Сорочук Лілія Миколаївна, +380633286392
 



Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь