Звіт головного спеціаліста - юриста про роботу за 2018 рік

Дата: 28.02.2019 09:47
Кількість переглядів: 5621

Звіт головного спеціаліста- юриста про роботу за 2018 рік

 

Юрист сільської ради здійснює свою роботу відповідно до посадової інструкції та перспективних і поточних планів роботи, затверджених сільським  головою.

Юрист систематично здійснює підготовку проектів рішень сесій сільської ради та рішень виконавчого комітету з питань компетенції юриста, а також аналіз та перевірку рішень сесій сільської ради та рішень виконавчого комітету на відповідність чинному законодавству.

Усі розпорядження сільського голови також візуються та погоджуються юристом в частині відповідності вимогам чинного законодавства та відповідності Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та практики Європейського суду.

Юрист за посадою входить до складу різноманітних комісії при сільській раді, бере участь у їх роботі, готує висновки з правових питань, які виникають у процесі діяльності комісій та сільської ради та її виконавчого органу, забезпечує методичне керівництво правовою роботою у сільській раді, подання правової допомоги структурним підрозділам.

Юрист сільської ради представляє інтереси сільської ради, виконавчого органу та територіальної громади в судах. Протягом 2018 року до сільської ради надійшло 48 позовів. Найбільша кількість судових справ – це спадкові справи, справи окремого провадження з встановлення фактів, що мають юридичне значення. По усіх справах вчасно надавались відзиви та необхідні підтверджуючі документи. Також мала місце одна кримінальна справа за фактом вчинення крадіжки комунального майна, у якій сільська рада як орган місцевого самоврядування уповноважений представляти інтереси від імені територіальної громади, набула статусу потерпілого у кримінальному провадженні. Юристом було також подано цивільний позов про відшкодування майнової шкоди, завданої злочином. Шкоду було сплачено обвинуваченим.

Господарських спорів та справ протягом 2018 року не було.

Усі цивільні та господарські договори виконуються вчасно.

Протягом 2018 року було укладено 4 договори оренди нерухомого майна комунальної власності територіальної власності, з них 3 згідно умов оголошеного конкурсу. Передача у оренду нерухомого майна збільшує надходження коштів до сільського бюджету.

Також юристом було переглянуто ряд договорів оренди нерухомого майна та внесено зміни у відповідності до вимог чинного законодавства в частині індексації орендної плати та збільшення розміру орендної плати виходячи з ринкової вартості орендованих приміщень, а не від їх балансової вартості.

У листопаді 2018 році оголошено про приватизацію житлового будинку у с.Бубнів, що має на меті збільшити також дохід сільської ради. Відповідальним за проведення процедури приватизації шляхом продажу на електронному аукціоні та прийняття всієї сукупності документів для приватизації (рішення про приватизацію, створення аукціонної комісії, затвердження умов продажу, розробка інформаційного повідомлення та оприлюднення даних актів в системі Прозоро. Продажі. на електронному майданчику оператора торгової системи E-Tender є юрист сільської ради.

Також систематично юристом доводиться до відома працівників сільської ради та жителів громади про зміни у чинному законодавстві, що стосуються даних категорій осіб.

Також юриста сільської ради уповноважено з питань запобігання корупції. Так, на виконання даних посадових обов’язків у 2018 році було здійснено наступне: проводилися навчання з депутатами та працівниками Зимнівської сільської ради щодо необхідності дотримання вимог антикорупційного законодавства та заходи щодо ознайомлення з антикорупційним законодавством, окремо проводились індивідуальні консультації з депутатами, котрі звертались за роз’ясненнями щодо заповнення електронних декларацій, здійснювалось надання технічної допомоги у виготовленні ЕЦП, заповненні декларацій. У 2018 році уповноваженою особою було повідомлено усіх працівників та депутатів про необхідність подання декларації НАЗК про майно, доходи, витрати та зобов’язання майнового характеру за 2017 рік до 01 квітня 2018 року особисто з підписанням про ознайомлення та шляхом надсилання даного повідомлення реєстром поштових відправлень рекомендованих листів. У даному повідомленні було додатково зазначено посилання на методичні рекомендації щодо роботи з Реєстром, на роз’яснення щодо заповнення е-декларацій, на відповіді на найчастіші запитання, на відео-курс з роз’ясненнями та з зазначенням номерів «гарячих» телефонних ліній для надання консультацій. Також було особисто у всіх депутатів в телефонному режимі з’ясовано про отримання повідомлень, зрозумілість та наявність технічних можливостей для виготовлення ЕЦП та заповнення е-декларацій.

Юрист здійснює протоколювання нарад при сільському голові та контроль за виконанням доручених завдань. Протягом 2018 року відбулось 40 нарад при сільському голові, про що відповідно складено протоколи.

Окрім того, юрист бере участь разом із сільським головою у зборах громадян, сходах селян, зборах трудового колективу, що також протоколюється.

У 2018 році відбулось 2 зборів трудового колективу, 20 сходів селян та 2 зборів жителів окремих населених пунктів, про що складено відповідні протоколи.

Юристом активно ведеться робота по виготовленню правовстановлюючих документів на об’єкти нерухомого майна, щодо яких вони відсутні. У 2018 році було зареєстровано 3 права власності та отримано 5 довідок Фонду держмайна про відсутність факту перебування об’єктів комунальної власності у державній власності.

Проводиться робота із старостами по взяттю на облік, збереження та використання безхазяйного нерухомого майна, та відумерлої спадщини, попередження власників будинків, що знаходяться у занедбаному стані; вживаються заходи щодо охорони спадкового майна, укладення договорів з управління спадщиною.

Вчасно та якісно ведеться робота по наданню відповідей на адвокатські запити,  депутатські запити та запити про надання публічної інформації.

Юрист здійснює супровід усієї процедури по зрізанню дерев у відповідності до вимог чинного екологічного законодавства. Впродовж 2018 року було проведено 2 відповідних процедури, кінцевим документом по якій є прийняття рішення виконавчого комітету про надання дозволу на зрізання дерев. 

У 2018 році юристом було здійснено повністю юридичний супровід добровільного приєднання Хобултівської сільської ради до Зимнівської сільської ради (підготовка проектів рішень, звернення до ЦВК щодо призначення позачергових виборів, надання правової та консультаційної допомоги виборчій комісії і т.д.).

У цьому році відбулась реорганізація Територіального Центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Володимир-Волинської РДА на Територіальний центр Володимир-Волинського району, співзасновниками якого є усі ОТГ району, а Зимнівська сільська рада виступає головним розпорядником майна та коштів; здійснено передачу майна Терцентру, що знаходиться у с.Льотниче до комунальної власності сільської ради. Підготовку відповідних рішень по всіх ОТГ щодо реорганізації, входження в число засновників, погодження Положення та делегування повноважень та коштів здійснював юрист Зимнівської сільської ради.

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» проводиться робота з організації звернень громадян юристом. Так, у 2018 році утворено комісію з питань розгляду звернень громадян у Зимнівській сільській раді та затверджено Положення про неї і склад; протягом року було проведено чотири засідання комісії.

Відповідно до вимог Закону в сільській раді затверджено Графік  особистого прийому громадян посадовими особами сільської ради (сільським головою, заступником сільського голови, секретарем сільської ради та в.о. старост по старостинських округах сільської ради, що розміщений на стенді в адміністративному приміщенні сільської ради та по старостинських округах та на офіційному веб-сайті громади.

Також розпорядженням сільського голови від 21.06.2018 №101 затверджено Графік виїзних прийомів громадян посадовими особами  сільської ради на 2018 рік , який також оприлюднений в адміністративному приміщенні сільської ради та по старостинських округах та на офіційному веб-сайті громади.

Протягом 2018 року відбувались усі прийоми посадовими особами – особисті та виїзні згідно затверджених графіків.

Всього за поточний рік з моменту запровадження виїзних прийомів, відбулось 18 виїзних прийомів посадовими особами, таким чином у кожному населеному пункті було організовано щонайменше по 2 виїзні прийоми за ІІ півріччя.

На 2019 рік затверджено нові графіки особистих та виїзних прийомів громадян посадовими особами сільської ради.

Особисті та виїзні прийоми організовуються та здійснюються відповідно до Порядку організації особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом Зимнівської сільської ради, затвердженого розпорядженням сільського від 21.02.2018 року №30. Цим розпорядженням також затверджено Порядок розгляду письмових звернень громадян в Зимнівській сільській раді, згідно з якого здійснюється робота по розгляду звернень громадян.

З метою інформування населення та на виконання рекомендацій щодо оприлюднення, також на стендах в адміністративному приміщенні сільської ради та по старостинських округах розміщені графіки прийому громадян з особистих питань посадовими особами Волинської обласної державної адміністрації, Волинської обласної ради, Володимир-Волинської районної державної адміністрації та Володимир-Волинської районної ради.

 

Також у вересні 2018 року було запроваджено проведення щомісячного «Дня контролю» за результатами розгляду звернень громадян та затверджено Положення про Порядок проведення в  сільській раді «Дня контролю» за результатами розгляду звернень громадян. З моменту запровадження «дня контролю» юристом сільської ради було проведено 4 щомісячних «Дні контролю».

 

 Для створення умов по реалізації конституційних прав громадян на інформацію, з метою забезпечення відкритості у діяльності виконкому сільської ради створено офіційний веб-сайт громади, де діє рубрика «Звернення громадян», що містить загальну інформацію по зверненнях громадян, зразок заяви, графіки особистих та виїзних прийомів громадян, перелік деяких питань, розгляд яких не відноситься до компетенції місцевих органів виконавчої влади; щоквартальні звіти по зверненнях громадян та інше.

Діловодство за пропозиціями, заявами та скаргами громадян ведеться в основному відповідно до вимог Інструкції. Облік пропозицій, заяв та скарг ведеться в електронній програмі «Звернення громадян» та дублюється у відповідному журналі.

Матеріали розгляду звернень громадян сформовані в окремі справи, в яких зберігаються документи, що відображають хід розгляду звернень. Звернення з усіма документами щодо його розгляду вміщено у мяку обкладинку.

Заяви, пропозиції, скарги громадян розглядаються відповідальними особами або комісією з розгляду звернень громадян. Звернень із порушенням строків розгляду не виявлено.  

Юристом вчасно подаються щоквартальні звіти по зверненню громадян, які також заслуховуються на засіданнях виконавчого комітету сільської ради, що відповідно передбачено у планах роботи виконавчого комітету. За результатами розгляду звіту по зверненнях громадян приймаються відповідні рішення.

Згідно плану роботи виконавчого комітету Зимнівської сільської ради на І квартал 2019 року передбачено щорічне звітування старост, зокрема і в частині роботи зі зверненнями громадян. Також на 2019 рік запроваджується надання первинної правової допомоги громадянам юристом сільської ради у відповідності до затвердженого Положення та графіку. Додатково планується у 2019 році здійснити перевірку установ та організацій комунальної власності щодо роботи зі зверненням громадян.

 

Аналіз звернень громадян, що надійшли до

Зимнівської сільської ради за 2018 рік

 

Всього надійшло звернень – 139

Всього порушених питань – 186

Звернулось осіб – 373

 

За результатами розгляду звернень:

вирішено позитивно – 48

відмовлено у задоволенні – 4

надано роз’яснень – 53

переслано за належністю – 32

ще на розгляді – 2

 

За надходженням:

на особистому прийомі – 79;

поштою – 2

 

За суб’єктом подання:

від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 10

від ветерана праці – 1

від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи  – 1

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 10

 

Звернення по питаннях:

Всього порушених питань – 186: з них:

аграрної політики і земельних відносин – 18

транспорту і зв’язку – 13

фінансової, податкової, митної політики 2

соціального захисту – 13

Праці і заробітної плати 2

охорони здоровя – 13

комунального господарства – 57

житлової політики – 3

культури та культурної спадщини – 6

екології та природних ресурсів – 4

праці і заробітної плати – 2

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 13

сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 6

освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності – 21

інші – 20

 

З них:

Повторних – 4

Колективних –21

 

 

 

Головний спеціаліст – юрист                                                     О.Є. Новицька

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь