Починаючи з 1 травня 2022 року, понад 10 млн українських домогосподарств, що були побутовими споживачами газу 23 регіональних газопостачальних компаній, зокрема у вашій області, опинилися в ситуації, коли їхні постачальники не могли виконувати свою функцію.

Для забезпечення безперебійного газопостачання в умовах воєнного стану Товариство як «постачальник останньої надії» (відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 917-р) забезпечило постачання газу побутовим споживачам нашої громади. Надалі на підставі відповідних рішень Міністерства енергетики України та Оператора газотранспортної системи України (далі — ОГТСУ) для захисту інтересів споживачів їх було включено до реєстру споживачів Товариства на умовах річного тарифного плану «Фіксований» з однією з найвигідніших цін на ринку — 7,96 грн/м3 (з ПДВ, без вартості транспортування).

З огляду на важливість комунікації соціально значущих питань, ускладненої умовами воєнного стану та вторгненням російської федерації, інформуємо про зміну постачальника газу. Усю додаткову інформацію можна отримати на сайті gas.ua.

Для полегшення інформаційної роботи надаємо відповіді на найбільш актуальні питання, що постали у зв’язку з цією ситуацією.

1. Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу?
Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся автоматично. Водночас ми радимо споживачам звернутися до контакт-центру Товариства для актуалізації контактної інформації.

2. Чи були збережені пільги після зміни постачальника?
Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача.

3. Якою буде вартість газу?
Усі споживачі отримують газ відповідно до річного тарифного плану «Фіксований» за ціною 7,96 грн/м3 (з ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року.

4. З якої дати слід оплачувати рахунки?
Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений на рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплати за газ, отриманий до 30 квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.

5. Що робити з переплатою за спожитий газ?
Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житлових субсидій слід розв’язувати, звернувшись до попереднього постачальника. На жаль, дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує. Водночас ми радимо споживачам, які станом на 1 травня 2022 року мали переплати, здійснити такі дії:

  • написати заяву на повернення переплати;
  • додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку);
  • надіслати пакет документів на адресу для листування попереднього постачальника.

6. Що робити, якщо попередній постачальник продовжує надсилати рахунки?
Споживачі отримуватимуть два окремі платіжні рахунки. Перший — від ГК «Нафтогаз України» за спожитий газ. Другий — від місцевих операторів газорозподільних мереж (операторів ГРМ) за його транспортування.

Щодо зловживання з боку попередніх газопостачальних компаній, наприклад якщо вони продовжують надсилати рахунки чи вимоги оплатити послуги споживання газу, починаючи з 1  травня 2022 року. Про такі випадки просимо повідомляти листом на client@gas.ua.

7. Чи зберігся мій номер особового рахунку?
Ні, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи.
Дізнатися номер особового рахунку можна такими способами:

  • на сайті www.gas.ua на сторінці «Дізнатись номер рахунку»;
  • у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger; 
  • на квитанції, яку доставить Укрпошта;
  • у контакт-центрі Товариства.

8. Як оплатити послуги спожитого газу?
Ми пропонуємо кілька зручних способів оплати рахунку:
Онлайн: 

  • в особистому кабінеті споживача на my.gas.ua; 
  • у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger; 
  • через сайти та мобільні застосунки банків;
  • за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay). 

Особисто: 

  • через платіжні термінали самообслуговування;
  • у відділеннях банку, Укрпошти або «Нової пошти».

Усі споживачі можуть отримати додаткову інформацію та консультації, звернувшись на електронну скриньку client@gas.ua або до контакт-центру Товариства:
+38 066 300 2 888; +38 098 300 2 888; +38 093 300 2 888.