Як виходити з кризових ситуацій та залишатися стресостійкими: для працівників ЦНАП області організували дводенний тренінг
У рамках дводенного тренінгу 5-6 червня « Кризові комунікації стресостійкості» де Адміністратор ЦНАП разом із колегами з інших громад здобували важливі навички емоційної витривалості, управління стресом та комунікації в кризових умовах.
Навчання проходило під керівництвом бізнес-тренера та психолога Леоніда Ніколаєва.
Ми вчилися, як не «згорати» емоційно, підтримувати громадян у складних життєвих ситуаціях, взаємодіяти з людьми у стані напруги або ПТСР і залишатися ефективними навіть тоді, коли складно всім.
Високий рівень сервісу починається з внутрішньої стійкості та людяного підходу. Саме це наші фахівці доводять щодня, працюючи з мешканцями громади.
Навчання відбулося в межах Програми EGAP, яку впроваджує Фонд Східна Європа за підтримки Швейцарії та у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України.
Завдяки таким тренінгам ми стаємо сильнішими — для себе й для людей.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)